donderdag 11 februari 2016

Location Independent Office...

Vanmiddag is de Boulevard van Kijkduin mijn kantoor! 

Hoe lekker is dat... Ik kijk uit over zee, de mussen houden me gezelschap, mijn idee van geluk.

Strand Kijkduin - uitzicht van mijn kantoor voor vandaag.
Ik heb al ruim een uur wandelen in de zon achter mijn kiezen, nu is het tijd om op een terras - achter glas - wat urgente zaken van mijn to-do-list weg te werken. Dus mijn laptop uitgeklapt en aan het werk.


Ik  kan zo ook alvast oefenen voor komend najaar; in november zit ik op een ander terras, in een ander land, in de zon te werken...

Een paar dagdelen per week bezig zijn met mijn bedrijf terwijl ik reis, dat is een droom die uitkomt. Deze Parttime Nomad is terug van weggeweest, en blijer en energieker dan ooit tevoren!  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten