woensdag 7 oktober 2015

Praten over poep...

Als kraamverzorgende praat ik dagelijks over poep.

Niet alleen over kleur, frequentie en hoeveelheid van babypoep, nee, de dag na de bevalling vraag ik aan de kraamvrouw of 'haar darmen alweer op gang zijn'. Als het antwoord op de 3e dag nog steeds NEE is, dan ga ik andere maatregelen dan meer drinken en meer vezels uit groente en fruit aan haar voorstellen om de ontlasting weer op gang te helpen.

Zelf heb ik jarenlang last gehad van obstipatie. Niet fijn. Ik voelde me opgeblazen, had buikpijn en hoofdpijn, als ik eindelijk naar de toilet kon dan deed het pijn.

Sinds ik minder vlees en meer groente en fruit eet, veel drink en veel beweeg waren de ergste klachten verdwenen, maar poepen was nooit gemakkelijk.

Tot ik 2 weken geleden begon met het drinken van Aloe gel.  Ik begon ermee om mijn huid te verbeteren, en had er niet op gerekend dat mijn stoelgang zou veranderen. 

Na 2 dagen Aloe Vera gel drinken stond ik 's morgens op en ging éérst poepen. Soepel en zonder gedoe. En dat is zo gebleven. Halleluja!!

Kortom: dat gele kannetje zal nog heel lang in mijn koelkast te zien zijn. 
Forever, schat ik zo in ;-)



Wil je ook zo'n kannetje in je koelkast? Hier is de link naar mijn Forever Living Products webshop, waar je het aan kunt schaffen... En je kunt natuurlijk bij mij met je vragen terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten