zondag 25 oktober 2015

Dreams don't work.

Quote of the day:
Dreams don't work!

Wat?!? Maar ik was toch altijd van 'live your dream' en 'make it possible' en 'miracles are everywhere'?!?

Yep. And I still am.

Ik was alleen tijdelijk een beetje gefrustreerd geraakt.

Ik kreeg - op het juiste moment-  van mijn moeder een T-shirt met de tekst:

DREAMS DON'T WORK
UNLESS YOU DO

Vandaag trok ik het uit de kast en over mijn hoofd en de boodschap kwam luid en duidelijk binnen.

Als ik iets wil, ergens van droom, dan moet ik er naar toe werken. Niet klagen, sippen en bij de pakken neer zitten omdat het vandaag nog niet zo ver is, maar zorgen dat het binnenkort wel realiteit is, en dan niet alleen in mijn hoofd...

Ik werd er meteen blij en enthousiast van.
Ik kom er aan, dromen!
Thanks mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten