woensdag 23 september 2015

Van Marsepein naar Turks


Ik doe maar wat als ik smoothies maak. 

Meestal is het lekker, soms bijna vies, en vaak verrassend. Zo had ik vorige week ineens een glas vol heerlijke marsepein-smoothie, met als ingrediënten een handvol spinazie, een handje pitloze witte druiven en een scheut amandelmelk.

Vanmorgen mengde ik bij toeval een Turkse smoothie.


paar ingrediënten van de Turkse smoothie
Wat zat er in:


  • Een halve (kleine) papaja
  • Een kleine rode paprika
  • 1 bospeentje
  • 1 grote gele pruim
  • een schijfje verse gember
  • sap van een halve verse limoen
  • wat koriander blaadjes
  • een paar munt blaadjes
  • wat verse basilicum
  • een scheut water



Heerlijk! Ik waan mij op vakantie...

Ik denk dat het de combi van gember, koriander en limoen met rode paprika is. Van de pruim en de papaya proefde ik niks meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten