dinsdag 15 september 2015

Jammer maar helaas, morgen weer een dag.

Vandaag heb ik er een puinhoop van gemaakt....

Door een inkoop-foutje had ik niet voldoende groente en fruit in huis voor een smoothie. Dus dat werd een nectarine en daarna toast met dik roomboter als ontbijt.

Ik heb maar 2000 stappen gelopen en ook nog pas ver na het middaguur (met als slap excuus 'het regende zo dramatisch hard'). Ik kon niet focussen op werk of studie, maar ook niet uitrusten; hoewel ik doodmoe was, mislukte een poging tot siesta jammerlijk, teveel onrust.

Bij wijze van lunch heb ik een pak mergpijpjes en een grote melkkoffie op. Wat zullen we daar nu eens van zeggen...

Morgen gewoon maar weer met frisse moed opnieuw beginnen.

En er schiet me nu te binnen dat zelfs vandaag niet alles verloren was: Ik heb wél koud afgedoucht en een heerlijke en gezonde curry voor het avondeten gekookt.Daarna de dansles voor morgen voorbereid.

En daar ga ik dan maar gewoon tevreden mee zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten