woensdag 5 augustus 2015

Na-de-vakantie-weeg-stress....

Vakanties en het bereiken van een gezond gewicht gaan maar moeizaam samen als je het mij vraagt.

Afgelopen meivakantie leverde mij 2 kilo terug-gegeten gewicht op, Gelukkig waren die er binnen een week voor de tweede keer af.

Na 3 weken zomervakantie werd het beslissende weegmoment nog een paar dagen uitgesteld wegens lege batterijen van mijn geavanceerde weegschaal. Maar vanmorgen was het zo ver; batterijen vervangen, het moment van de waarheid.

Ik hoopte op gelijk gewicht of hoogstens één kilo terugval.
Ik had tenslotte maar om de dag iets bij de koffie gesnoept, bijna altijd maar 1 bolletje ijs genomen bij de Italiaan en véél bewogen.

De weegschaal vertelde me iets anders....

Ik ben AFGEVALLEN tijdens de vakantie! Wel een héle halve kilo! Niet veel misschien, maar als trend is het onvoorstelbaar geweldig en fantastisch.

Dusssss.... ik ga nog even door met mijn 10.000 stappen per dag en het terugdringen van snoepmomenten en portiegroottes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten