zondag 10 februari 2013

Geveld door Griep

Wat je energie geeft groeit...

The Law of Attraction heeft ditmaal hard en snel toegeslagen: 1 februari blogde ik over dreigende cashflowproblemen bij terugkomst na vakantie of na het uitzieken van een fikse griep, 2 februari ging ik voor de bijl met een zware griep en vandaag lig ik nog steeds in bed! Wel eindelijk koortsvrij, sinds vanmorgen, dus ik ben aan de beterende hand.

En om nog een beetje in de mood van mijn vorige blogpost te blijven: het is me afgelopen week wel gelukt om 2 artikelen op Squidoo te plaatsen (Squidoo is een andere revenue-sharing-website voor bloggers).

De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat beide artikelen al bijna af waren, het heeft me 2x 10 minuten finishing touch gekost, maar toch... Ik ben doorgegaan met mijn 'online-verdien-project', ondanks hoge koorts. Hoera voor mijzelf!

Initation Well - Quinta da Regaleira - photo: Klaartje loose


Tot mijn blijdschap (en verbazing) worden de artikelen op Squidoo goed ontvangen, wat mij extra energie, motivatie en durf geeft om meer te gaan schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten