dinsdag 31 mei 2011

In Zuidelijke sfeer

Vandaag verf ik de slaapkamer in mijn nieuwe huis voor de tweede keer. Op verzoek van mijn Lief, voor wie het wakker-door-de-wekker-moment niet bepaald favoriet is, in een zonnig oranje.
Niet alleen de kleur is Zuid-Europees, mijn huidige werktempo past ook prima onder de knoflookgrens; iedere 5 minuten doe ik tevreden een stap achteruit om het resultaat te bewonderen. Ik had al een thee-pauze na de eerste muur en nu, na het tweede afgeronde vlak, heb ik een soeppauze ingelast. Die soep at ik - oh heerlijk bouwvak-gevoel - direct uit het steelpannetje.
Het ziet er naar uit dat ik de muren drie keer moet latexen om het diepblauw van de vorige bewoners weg te werken.
Maar wie weet, misschien besluit ik zo wel dat het Mediterane gevoel versterkt wordt door een licht oneffen oranje muur...

1 opmerking:

  1. Goed bezig Kaatje!!!
    Veel plezier met het werken en met het eindresultaat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen