woensdag 19 januari 2011

Dief met latex handschoenen

Gisteravond laat in de trein is mijn werktas gestolen. Ik zat na te denken over de workshop van even daarvoor en was blijkbaar niet alert genoeg.
Voor mij een kleine ramp, want ik heb de laatste jaren naast de standaardzaken voor een kraamverzorgende een tas vol handigheidjes voor borstvoeding en een map met goede artikelen verzameld. Omdat ik altijd verdwaal natuurlijk een kaart van Rotterdam en Den Haag. Ook mijn unster (babyweegschaal), een extra uniformjasje, een doos latex handschoenen, een  tandenborstel en sloffen zaten in de tas.

Ik verwacht dat iemand heel teleurgesteld gaat zijn; er zit niks van waarde voor een ander in! Nu maar hopen dat de dief dat ook beseft en de tas gewoon weer in een volgende trein zet.
Ik heb aangifte gedaan en nieuwe latex handschoenen gekocht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten